torsdag 6 mars 2014

ola och conny så jävla härliga snubbar älskar verkligen serien en äventyrs resa så jäkla bra tok humor .. dock får man den där extrema längtan bort och nästan plågar sej lite samtidigt man tittar på när dom har det fett gött inte avis inte så bara mer vart e det där jobbet my big fucking problem inge jobb är lika med no stålar å inge resa jaa jag vet att jag grubblar på detta veldigt mycket och att jag skriver det här men det e kanske det som tar upp mycket av min tankeverksamhet och blockerar annat att tänka och skriva om men nog om det .. idag ha man ritat en massa för tänkte söka in till 2 st konstskolor ti hösten tänker det får vara plan b om inte lyckan med jobb vänder .. imorn fredag gott folk gött skönt så jag av rundar här så hörs vi då kolla på dessa somriga sköna bilderna och njut hej hej over n out