lördag 22 februari 2014

6 juli 1981 - 15 februari 2014 ... en vecka har gott förra lördagen bestämde du dej min vän för att lämna oss och denna jord för att flyga till himlen eller till nästa nivå återfödas på en annan plats kanske hur som haver så är du jävligt mycket saknad och kommer alltid att vara du har lämnat ett stort tomrum efter dej fina snälla underbara varma roliga omtänksamma konstnärliga gulliga öppna festliga tok sköna emmi vill tacka dej för att du kom in i mitt liv och att jag fick lära känna dej .. vilken tur att jag träffade och blev tisammans med emma som började där på edsviks konsthögskola och ni fann varandra och blev riktigt fina goda vänner en av hennes bästa annars hade jag nog aldrig träffat dej .. tänker på alla roliga stunder med dej tok fia jävligt synd att det inte kommer skapas fler av dom kanske i nästa liv eller att vi ses i himmlen det hoppas jag på iaf .. hoppas att du har det grymt bra där du är nu och jag tänker på dej gumman kommer sakna att du ringer emma varje dag då det e du å sofia som e hennes dagliga samtal dagligen å jag brukar alltid gissa vem av er som ringer .. så det kommer kännas fett skumt nu när hon kommer hem ijen att det e bara sofia som ringer å inte du ... men du finns i våra minnen iaf .. och jag kommer inte kunna komma på minnes stunden nästa söndag men tänker lägga blommer och tända ljus för dej här i malmö då istället iaf bara så att du vet och har du riktigt tur kanske jag häller ut en öl oxå .. vet du tjejen nu har inte jag tid å skriva här längre jag har faktiskt filk här hemma linn sara gurkan andreas och gurkans kompis .. snackar skit dricker öl å vin och umgås så får vi la se vad som händer men vi har det mega trevlans iaf å det skulle du oxå ha tyckt om du hade vart här å hälsat på men du kompis skål på dej vännen å vi ses .. å ni som läser detta skål på er oxå å dessa bilder e på emmi hennes älskade hund yngve å så ere jag å sen ere lite andra kompisar .. ha en toppen kväll och morgon dag hej hej over n out och vila i frid emmi anderwall peace