fredag 7 februari 2014

öl och piss väder idag ..jag ska ta mej å inköpa hårfärg på öb och kolla in en mega stor loppis om ja pallar annars får loppisen vänta till imorn .. ikväll blire det mys häng me folkpiss hoss ylvan iaf .. en sak som jag inte tycker om det är att det ska vara så jävla dött med spelningar här i malmö alla bra spelningar är på andra sidan bron och dit är det så jävla skit dyrt att ta sej när man inte är rik 150kr fram å tillbax det är inte kul imorn är det massa bra band som lirar på ungdomshuset och på söndag lirar ännu mera bra band på bumsen .. jävla skit säjjer jag.. men funderar faktiskt på att dra till nån av spelningarna iaf man måste leva i nuet och pengar e ju endå skit och till för att användas ..apropå måste lämna in papper å söka bidrag för nästa månad idag oxå mkt viktigt får ej glömmas .. det får bli efter detta .. ja att vara arbetslös är ingen dans på rosor ..dock är man fri som fågeln å det klagar jag då inte på men man blir lite låst på nått sätt jeje nu slutar vi babbla för jag blir irriterad när det känns som man ba trampar å kommer inte fram lägger vi det på hyllan för idag och styr upp i stället frihet livet djur musik och inspiration i olika slag är det bästa som finns glöm inte det over n out skål på er glada fredags folk