måndag 3 februari 2014

ny vecka nya tag ..resfeber som alltid vill ut å se mer av världen ijen det kliar i kroppen ..önskar jag fick ett jobb snart så jag kunde spara ihop pengar till det och lite allt möjligt typ körkort bla som är jävligt bra att ha till mkt .. ska man söka in till konst skola till hösten eller nått med trädgård eller snickeri kanske ? vill ju bo kvar i malmö men jobben här växer inte på träden direkt så då är plugga ett alternativ för att ha nått att göra ..fyltta tibax till stockholm skulle vara för vännerna men det är oxå det enda för den staden kan man som sin egen ficka... dock finns mer jobb chans dära iof .. men det skulle vara som att ge upp för lätt här i malmö för trivs ju hära .. och snart måste man leta efter en ny lägenhet eller rum att hyra oxå .. jaaa kompliserade saker livet har att erbjuda ibland alla dessa val man måste göra och tänka en massa ..och när man inga pengar har så är det svårt att uppfylla saker man vill .. men det är bara kämpa på tills man får ett jobb... eller så får man leva jävligt snålt med soc pengarna och spara av dom .. så kommer man kanske utomlands ijen och kan ta sej nånstans för att volontära som oxå är en sak som ligger på min lista .. jejej nog med grubbel .. det är sol och ganska varmt ute min plan är att gå och panta hämta min cykel och ta mig till bryggorna vid havet, och kungsparken sätta sej rita och fotta lite och ba tänka på annat och drömma mej bort en stund .. så over n out så hörs vi