fredag 21 februari 2014

hallååå folket fredag idag och det betyder fest... jaaa gå på spelning ha roligt dricka öl å umgås med folk hur nice som hällst kommer nog bli en kanon kväll samt hälg detta lika som förra var .. juste sorry jag inte har uppdaterat sen förra fredagen på lördagen hade jag inte tid då vart det fylla hoss polare sara med vänner drack lyxiga drinkar med las palmas sprit ..men på söndagen vare bruch å mysigt häng hoss jonna men sen ringde min brud med tråkiga nyheter som jorde mej inte så sugen på att uppdatera bilder å massa svammel från mej förns idag ..mer om varför jag inte uppdaterat i veckan får ni veta imorn ..för nu vill jag bara tänka på roliga saker .. annars så har jag haft en fantastisk vecka hoppas ni oxå haft det .. och en bra serie jag har haft race med heter teen wolf ett tips till folket ... och shit vad tatuering sugen jag är hoppas nån vill jöra på mej i veckan ..a lite grafitti gatukonst och så ere jag på bilderna .. ha en trevlig kväll så säjjer jag hej hej hörs imorn over n out .. skål