tisdag 11 februari 2014

indien vare ett stort och vackert land som har det mästa och där allt är möjligt som även har sjukt mkt människor som skräpar ner.. ligger skräp nästan överallt men det har ju sin förklaring oxå.. när jag å emma min älskling var där i 5 månader och reste runt så åkte vi tåg en hel del och den längsta streckan vi åkte var på typ 2 och en halv dag nån stop och det var inte äns ijenom hela landet.. tror det tar typ 4 dar att åka uppifrån och ner .. men sen vet man ju aldrig med indisk tid heller som kan vara både skönt och jobbigt samtidigt jillar att dom inte har samma stress på tiden där borta .. dom är mer.. det tar den tid det tar jag jillar det ..och jag gillar att åka deras tåg då man kan röka i dörröppningen medans man åker å sitta där å bara se natur och landskap svicha förbi as nice man bara njuter och att folk går och säljer mat, godis, vatten eller läsk och andra saker.. dock ere jobbigt med alla som glor men man vänjer sej .. eller jör man det man tar det iaf med en nypa salt .. hur som haver alla borde åka till indien man lär sig mycket om livet som alltid när man är ute å reser jag skulle inte banga på att dra tillbax dit iaf .. min emma hon ska åka tåg idag till stockholm men det tar ju bara fjuttiga 5 timmar fast det kan ju kännas länge oxå känns redan tomt kommer sakna henne fast det kan vara skönt att vara ifrån varandra fast hon ska vara borta i en vecka dock kan det bli längre och särskilt när det finns så mycket resturang jobb där uppe å pengar måste in för båda oss som inge jobb har .. jeje ikväll ska jag bara sitta och rita så jag kan visa flera teckningar jag jort .. hoppas alla haft en bra dag så säjjer jag over n out och vi höres imorn