söndag 9 februari 2014

dessa bilder är från rosenhill på ekerö stockholms mysigaste cafe på landet yes det saknar man å deras mat mmmm .. men snart ska jag å emma hem till jonna på brunch.. sen vill jag gå tillbaka till den där loppisen jag var på igår . blev lite kär i en liten 2 sits soffa med tillhörande fotölj i svart och orange från typ 70 talet så jävla snygga varom å sköna .. vågade inte fråga vad dom kostade men jag tänkte göra det idag om jag hinner till 3 då dom stänger på söndagra annars får jag hoppas att den e kvar till på onsdag då dom öppnar ijen och är den kvar ska jag fan även ta kort så jag kan visa er hur den ser ut .. yes sen idag blire att gå på öppet hus på kontrapunkt.. yes och bästa the walking dead börjar ijen idag spännande .. nu tänkte ja röka mej på balkongen så får ni ha en bra söndag over n out vi höres