torsdag 13 februari 2014

grönt är skönt och älskar naturen och jordens lungor vad vore denna planet utan växtlighet ingenting skulle det inte gå att leva hära gu va jag gillar att gå i skogen i djungeln bara vandra å lyssna på fåglar å djur läten kanske finns där en fors en liten bäck som sipprar helt magiskt är det iaf med naturen älskart .. idag har man haft en as skön dag jonna har vart här och hängt hon har ritat ett portträtt på mej jätte fint blev det som ska ramas in i guld ram och jag har börjat skissa up på min ihop snickrade bänk som jag jorde för ett tag sen som e tänkt att ska stå på balkongen .. så ha man käkat mat oxå ,.. snart blire att ta en öl me linn å elsa ja jag vet dåligt samvete av att jag kommer vika mej för den drycken ikväll men den är ju så god .. å extra god blir den i gott sällskap .. jaja så blire nu iaf kommer iaf vara tvungen att låna pengar har ju bara en 100 lapp kvar på kontot å det klarar man sej inte på till den 27e .. jeje det var allt för idag men ha en skön kväll så hörs vi .. och det är min polare linn som är på 2 bilder det är från när vi var i ett as coolt rum på ett museeum i danmark ..hej hej over n out