onsdag 12 februari 2014

lill lördag bara sådära känner mig stålt över mig själv gick ut på promenad jätte sugen på öl tanken var ju att jag skulle sätta mig på torget i solen och glassa med nåra 2,8or men sen vände jag och gick hem å åt mat istället och tänkte fan bättre jag spar dom 2,8orna till på fredag istället för jag har ju endå inga pengar .. fett bra jort fast det är ju en sjukt fin kväll å dagen har vart lika så.. . ja här är iaf lite mer täckningar jag har jort...sen längst ner så ere fina texter som kanske passar för vissa som läser .. jag tycker dom e bra grejjer iaf bruden har snappat upp dom nån stans så ja låna dom .. annars ere bara andra fina bilder som inspirerar ...längtar till fredag fett öl sugen åå jag ska klara mej till dess lite jobbit ere när man e utråkad å ensam hemma ...jeje hoppas alla haft en bra solig å vår dag som det har vart här nu säjjer jag hej så länge så hörs vi over n out