fredag 14 februari 2014

då var det alla hjärtans dag då då man ska vara extra kärleksfulla å snälla hmmm för min del tycker jag att man ska vara kärleks full å snäll mot sin partner vänner familj och även till sånna man inte känner varje dag å extra lite då å då .. denna dag e så tröttsam som många andra typ högtids dagar men kul för den som jillart .. jag har som sagt haft en as mysig morgon hoss min vän ätit goda vegan pankakor me godsaker till råsa ljus på bordet och popat 90tals euro disko så jävla klockren morgon mer av dom inte bara idag ..och sen ere min tjej emma som är på bilden högst upp i röda nyanser och sen ere jag och hon som e på 2 andra bilder som är typ 1,5 år gammla tagna på djurgårdsbåten om ni var intreserade asså .. hon är i stockholm just nu ska vara där hela nästa vecka oxå så det e lite tomt så då ere gött me fina vänner att hänga med istället .. och det är fredag yees äntligen tänker många som jobbar och får ta hälg sen finns det vissa som jobbar även då oxå iof men kanske e lediga nån annan dag ..svammel jag vet .. kan fortsätta med att jag är fett sugen på en as rolig hemma fest med en massa dans det skulle vara fett så det hoppas jag på ikväll el imorn iaf ba så ni vet .. nu ska jag styra upp andra saker så ha en bra dag så höres vi tycker dessa bilder passar dagen till ära plutti nuttigt .. jaja hej hej over n out